کارها

Information

12 responses

9 12 2008
ایمان

آره برادر ما هم مشکل داریم، یعنی خیلی ها مشکل دارن و این هم به مسخره بازی های مخابرات برمیگرده. راه حال ساده تر اینه : از m.wordpress.com لاگین کن و Remember me رو بزن، به راحتی و بدون دردسر وارد میشی.
————————–
این رو نمی دونستم! به نظر خیلی راحت تر میاد. اضافش می کنم ممنون🙂

9 12 2008
amin

به به! برا من فرندفید هم باز نمیشه! برم تستی بکنم😀
البته روش ایمان برای وردپرس بهتره🙂

10 12 2008
آرش

برای دانلود افزونه web developer مجبور شدم از vpn استفاده کنم چون آدرس دانلود httpS داشت و باز هم مخابرات لعنتی

11 12 2008
Mr'James

بالاترین هم این مشکل رو داره

12 12 2008
امروزما

من در بلاگم یه راه راحت‌تر پیشنهاد کردم.
————————-
همون راه حل رو من به عنوان به روز رسانی نوشتم

15 12 2008
مسعود

دوست عزیز این ترفند مربوط به فیـــــــــــــلتریــــــــــــــنگ مخابرات هست و حدود بیش از 6 ماه هست که فعال شده و الان دیگه تقریباً همه جایی شده

یک راه ساده برای دور زدنش استفاده از آدرس موبایل هست
میشه از انجا وارد شد : http://m.wordpress.com

موفق باشی

21 01 2009
zarei

اول از نسخه موبایلی وارد شوید و سپس وارد آدرس وبلاگ خود شوید و با خیال راحت کار کنید.
با تشکر از همه دوستان

28 01 2009
کمی وردپرس.کام 1 » با اینترنت

[…] ۶- اگر در لاگین به وردپرس دات کام مشکل دارید، طبق این راهنما، میتوانید از صفحه‌ی نسخه‌ی موبایل وردپرس استفاده […]

16 02 2009
khatarnak

سپاس گذارم روش m.wordpress.com بسیار کارا و سریع بود

9 04 2009
سام

صفحه موبایل دیگه قابل استفاده نیست.
من فکر میکردم عیب شاید از کامپیوترم باشه. با موبایل خواستم وارد بشم بازهم همین مشکل پیش اومد.
من یه راه دیگ پیدا کردم:
از طریق فروم وردپرس وارد شدم!!!! از اینجا http://en.forums.wordpress.com
————————
m.wordpress.com همچنان کار میکنه!

30 04 2009
رفع مشکل login در وردپرس « Life is …

[…] April 30, 2009 با تشکر فراوان از منبع این مطلب :  sarablog […]

18 07 2010
شایگان اسفندیاری

آقا خیلی ممنون و مرسی
تقریبن(تقریبا) دو هفته ای میشد که گرفتار بودم، راه حل بسیار خوب و مفیدی بود.
بازم مرسی.

پاسخی بگذارید

